• Mindfulness Greece

Κορωνοϊός, Στρες & Mindfulness

Ενημερώθηκε: Αυγ 5



Στο Mindfulness αρχικά λέμε:


"Παρατήρησε τον θόρυβο που υπάρχει στο μυαλό σου"

κι έπειτα

"Δημιούργησε μια σταθερή άγκυρα μέσα σου, όπως η αναπνοή, για να βγαίνεις από αυτόν το θόρυβο".


Έτσι, παίρνεις τον συνειδητό έλεγχο της προσοχής σου και βγαίνεις από τον αυτόματο πιλότο του μυαλού σου, επιστρέφοντας στην ηρεμία και την ισορροπία.


Άλλωστε, γι' αυτό το Johns Hopkins School of Public Health προτείνει το Mindfulness για τη διαχείριση του στρες και του άγχους αυτήν την περίοδο στην ιστοσελίδα του.

Το ίδιο κάνει και το Harvard.


Η φροντίδα του μυαλού μας είναι ό,τι πιο σημαντικό αυτήν τη στιγμή.


Είναι, όμως, εξίσου σημαντικό αυτές τις ημέρες να κάνουμε το ίδιο και με τις πληροφορίες, στις οποίες εκθέτουμε τον εαυτό μας.

Να μειώσουμε, δηλαδή, τον εξωτερικό θόρυβο.


Όλοι, πλέον, στα social media ή τον περίγυρό μας έχουν γίνει ειδικοί και ξέρουν καλύτερα από τους ειδικούς, τους γιατρούς και τους επιδημιολόγους.

Η παραπληροφόρηση είναι τεράστια και αυτό δημιουργεί ακόμα περισσότερη αβεβαιότητα και στρες.

Προσπαθήστε να μην πέφτετε σε αυτήν την παγίδα.


Για το λόγο αυτό, σας γράφουμε παρακάτω κάποιες από τις πηγές (άγκυρες πληροφοριών μας) που χρησιμοποιούμε και αφορούν στον κορωνοϊό:


1. Μειώστε τον Θόρυβο


Το πιο σημαντικό είναι να μην εκθέτετε τον εαυτό σας 24/7 σε νέα και ειδήσεις για τον κορωνοϊό.


Καλό είναι να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα και διάρκεια, που θα το κάνετε αυτό μέσα στην ημέρα σας.


Για παράδειγμα, κάθε απόγευμα στις 17:00 για 15 λεπτά.

Αν χρειαστεί, βάλτε να χτυπήσει χρονόμετρο στα 15 λεπτά, για να μην παρασυρθείτε από τους εθιστικούς αλγόριθμους πίσω από τα social media.


2. Δημιουργήστε Άγκυρες Πληροφοριών


α) Ημερήσια Ενημέρωση


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) προσφέρει καθημερινά report για νέες έρευνες, εξέλιξη της νόσου και κυβερνητικές αποφάσεις.

Το Johns Hopkins School of Public Health προσφέρει μικρά βίντεο (~15') για διάφορα θέματα, που αφορούν στον ιό.


β) Διασταύρωση πληροφοριών


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) έχει μια Myth Buster σελίδα για την ενημέρωση και την κατάρριψη των μύθων, που κυκλοφορούν ευρέως αυτήν τη στιγμή στόμα με στόμα ή post με post.


Η σελίδα Full Fact καταρρίπτει με στοιχεία τους μύθους γύρω από τον κορωνοϊό.


Twitter. Αυτή η σελίδα συλλέγει tweets, που διορθώνουν την παραπληροφόρηση.


Για όποιον θέλει να μπει πιο βαθιά στις μελέτες, υπάρχει το Centre for Evidence-Based Medicine’s Oxford COVID-19 Evidence Service.



γ) Χάρτης και Αριθμοί


Η σελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις είναι αυτή του John Hopkins που προσφέρει πλήρη ενημέρωση και δεδομένα.



δ) Ανακούφιση από το άγχος και το στρες


Ξεκινήστε το Πρόγραμμα των 10λεπτων Διαλογισμών, που θα βρείτε στο application μας.


Κατεβάστε την Εφαρμογή μας από το Google Play ή το App Store και ξεκινήστε Δωρεάν με τις πρώτες ασκήσεις Mindfulness!


Δείτε το κανάλι του αγαπημένου μας stand up comedian Λάμπρου Φισφή.


Το γέλιο είναι πάντα το καλύτερο φάρμακο για την ψυχή.


Ξεκινήστε με αυτό το βίντεο. :-)


Θυμάστε τον Bob Ross και τη ζωγραφική του; Είναι ένα από τα καλύτερα φυσικά ηρεμιστικά. Ο ήχος της φωνής του και του πινέλου που ακουμπάει τον καμβά... 😌



ε) Φιλανθρωπικές Οργανώσεις


Μην ξεχνάτε ότι αυτές τις ημέρες πλήττονται πάρα πολύ και οι φιλανθρωπικές οργανώσεις.


Είναι εύκολο μέσα σε όλη αυτήν την κατάσταση να ξεχάσουμε τους ανθρώπους, που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.


Η ισχυροποίηση και η στήριξη της κοινωνίας, της γειτονιάς και της οικογένειας είναι το πιο σημαντικό πράγμα, που μπορούμε να κάνουμε αυτήν τη στιγμή.


Εμείς εδώ στο Mindfulness Greece, προσπαθούμε πάντα να σας παρέχουμε με ψυχραιμία και καθαρότητα μυαλού οτιδήποτε είναι χρήσιμο, πρακτικό και άμεσα εφαρμόσιμο για την καλυτέρευση της καθημερινότητας και της ζωής σας.


Κατέβασε την Εφαρμογή μας από το Google Play ή το App Store και ξεκίνησε Δωρεάν με τις πρώτες ασκήσεις Mindfulness!

49 προβολές0 σχόλια