• Mindfulness Greece

Κορωνοϊός, Στρες & Mindfulness

Ενημερώθηκε: Σεπτ 9



Στο Mindfulness λέμε αρχικά:


"Παρατήρησε το θόρυβο που υπάρχει στο μυαλό σου"

και έπειτα

"Δημιούργησε μια σταθερή άγκυρα μέσα σου, όπως η αναπνοή, για να βγαίνεις από αυτό το θόρυβο".


Έτσι παίρνεις το συνειδητό έλεγχο της προσοχής σου και βγαίνεις από τον αυτόματο πιλότο του μυαλού σου επιστρέφοντας στην ηρεμία και την ισορροπία.


Άλλωστε για αυτό το Johns Hopkins School of Public Health προτείνει το Mindfulness για τη διαχείριση του στρες και του άγχους αυτή την περίοδο στην ιστοσελίδα του.

Το ίδιο κάνει και το Harvard.


Η φροντίδα του μυαλού μας είναι ότι πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή

.

Είναι όμως εξίσου σημαντικό αυτές τις ημέρες να κάνουμε το ίδιο και με τις πληροφορίες στις οποίες εκθέτουμε τον εαυτό μας.

Να μειώσουμε το θόρυβο δηλαδή.


Όλοι πλέον στα social media ή τον περίγυρό μας έχουν γίνει ειδικοί και ξέρουν καλύτερα από τους ειδικούς, τους γιατρούς και τους επιδημιολόγους.

Η παραπληροφόρηση είναι τεράστια και αυτό δημιουργεί ακόμα περισσότερη αβεβαιότητα και στρες

.

Προσπαθήστε να μην πέφτετε σε αυτή την παγίδα.


Για το λόγο αυτό σας γράφουμε παρακάτω κάποιες από τις πηγές (άγκυρες πληροφοριών μας) που χρησιμοποιούμε και αφορούν των κορωνοϊό.


1. Μειώστε το Θόρυβο


Το πιο σημαντικό είναι να μην εκθέτετε τον εαυτό σας 24/7 σε νέα και ειδήσεις για τον κορωνοϊό.


Καλό είναι να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα και διάρκεια που θα το κάνετε αυτό μες την ημέρα σας.


Για παράδειγμα κάθε απόγευμα στις 17:00 για 15 λεπτά.

Βάλτε χρονόμετρο αν χρειαστεί να χτυπήσει στα 15 λεπτά για να μην παρασυρθείτε από τους εθιστικούς αλγόριθμους πίσω από τα social media.


2. Δημιουργήστε Άγκυρες Πληροφοριών


α) Ημερήσια Ενημέρωση


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) προσφέρει καθημερινά report για νέες έρευνες, εξέλιξη της νόσου και κυβερνητικές αποφάσεις.

Το Johns Hopkins School of Public Health προσφέρει μικρά βίντεο (~15') για διάφορα θέματα που αφορούν τον ιό.


β) Διασταύρωση πληροφοριών


Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) έχει μια Myth Buster σελίδα για την ενημέρωση και την κατάρριψη μύθων που κυκλοφορούν ευρέως αυτή τη στιγμή στόμα με στόμα ή post με post.


Η σελίδα Full Fact καταρρίπτει με στοιχεία τους μύθους γύρω από τον κορωνοϊό.


Twitter. Αυτή η σελίδα συλλέγει tweets που διορθώνουν την παραπληροφόρηση.


Για όποιον θέλει να μπει πιο βαθιά στις μελέτες υπάρχει το Centre for Evidence-Based Medicine’s Oxford COVID-19 Evidence Service.



γ) Χάρτης και Αριθμοί


Η σελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις είναι αυτή του John Hopkins που προσφέρει πλήρη ενημέρωση και δεδομένα.



δ) Ανακούφιση από το άγχος και το στρες


Ξεκινήστε το Πρόγραμμα των 10λεπτων Διαλογισμών που θα βρείτε στο application μας.


Κατεβάστε την Εφαρμογή μας από το Google Play ή το App Store και ξεκινήστε Δωρεάν με τις πρώτες ασκήσεις Mindfulness!


Δείτε το κανάλι του αγαπημένου μας stand up comedian Λάμπρου Φισφή.


Το γέλιο είναι πάντα το καλύτερο φάρμακο για την ψυχή.


Ξεκινήστε με αυτό το βίντεο. :-)


Θυμάστε τον Bob Ross και τη ζωγραφική του; Είναι ένα από τα καλύτερα φυσικά ηρεμιστικά. Ο ήχος της φωνής του και του πινέλου που ακουμπάει τον καμβά... 😌



ε) Φιλανθρωπικές Οργανώσεις


Μην ξεχνάτε ότι αυτές τις ημέρες πλήττονται πάρα πολύ και οι φιλανθρωπικές οργανώσεις.


Είναι εύκολο μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση να ξεχάσουμε τους ανθρώπους που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.


Η ισχυροποίηση και η στήριξη της κοινωνίας, της γειτονιάς και της οικογένειας είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορούμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή.


Εμείς εδώ στο Mindfulness Greece προσπαθούμε πάντα να σας παρέχουμε με ψυχραιμία και καθαρότητα μυαλού οτιδήποτε είναι χρήσιμο, πρακτικό και άμεσα εφαρμόσιμο για την καλυτέρευση της καθημερινότητας και τη ζωής σας.


Κατέβασε την Εφαρμογή μας από το Google Play ή το App Store και ξεκίνησε Δωρεάν με τις πρώτες ασκήσεις Mindfulness!

Τ. 210 2202702

 

E. info@mindfulnessgreece.gr

 

W. www.mindfulnessgreece.gr

 

A. Τournavitou 8, Athens, 10553